poniedziałek, 20 września 2010

Naleśniki budyniowe

Siedziałam dzisiaj tak w pracy i wymyśliłam sobie, że muszę znaleźć warsztaty garncarstwa w moim mieście... ale fajnie by było jadać w swoich własnoręcznie wykonanych naczyniach...;) 
A na obiad serwuje dzisiaj naleśniki... miały być kawowe... a są budyniowe (kawowe będą następnym razem).


2 szkl. mąki
1 szkl. mleka
1 szkl. wody mineralnej (najlepiej gazowanej)
3 jajka
1 łyżka cukru trzcinowego (można pominąć)
1 cukier waniliowy
1 budyń waniliowy
szczypta soli

Jajka rozbić i dodać do nich mleko, wodę i sól. Wymieszać. Następnie wrzucić cukier waniliowy, budyń, mąkę i cukier. Dokładnie zmiksować wszystkie składniki i smażyć.

Podawać z owocami, konfiturami, serem białym... a u mnie... brzoskwinie z jogurtem.

4 komentarze:

  1. taki cudowny obiad.. to ja bym zjadła nawet na papierowej tacce :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapowiada się smakowicie;) i to bardzo;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o budyniowych jeszcze nie słyszałam;D czym różnią się od tych zwykłych;) a czekoladowe bardzo polecam, bo sama robiłam i były pyszne;)

    Twoje wyglądają the best;D

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm aż mi budyniem zapachniało :)

    OdpowiedzUsuń